Världens Skönaste Program!

Tjena mittbena!
Har nyss konsumerat en påse popcorn och kollat klart på den sista delen av Hundra Höjdare USA. Måste säga att detta är ett av de absolut bästa och roligaste programen jag sett. Sten Taxi är för jävla skön alltså. Höll på att dö av skratt varje gång han snackade svenska inför amerikaner som inte förstod ett skvatt av vad han sa! Nä detta är underhållning på mycket hög nivå och Filip och Fredrik är två utav sveriges bästa programledare (med en viss konkurens av Janne Josefson på SVT).


Nu ska jag slagga eftersom jag ska upp "tidigt" (klockan 11.00) och åka till min mormor och morfar som bor i Uddevalla. Min 14-årige kusin som just har köpt ett Xbox 360 ska också med. Ser jag verkligen fram emot att spela GTA IV och äga sönder honom i Halo 3 ! (Kanske inte så mycket att skryta över dock då han förmodligen aldrig har spelat det).

Men nu orkar jag inte skriva mer så sov så gott så hörs vi senare idag!






/Oskar

Kommentarer
Postat av: Shoolia (:

Tjhoo (:
japp, super mario is the shit :D

2008-05-10 @ 18:39:13
URL: http://juliaasvensson.blogg.se
Postat av: carita

Blir lite avis på dig som får se hundra höjdare.. Håller med dig om vad du skrev om Filip och Fredrik.. Du får skriva uppdateringar om vad som händer i programen så jag får läsa =P

2008-05-10 @ 19:38:53
URL: http://linncarita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0