Roligaste Tubeklippen!

Godmorgon!
Har roat mig med att ranka mina favoritklipp på youtube!


5.Radiostyrd 2 (Ursäkta röran) Kommentaren "får jag slicka på ditt skägg" är så jävla klockren!


4. Är inte Sean Banan påverkad utav något så är han bara läskigt.


3. Ta fem män på ballarna (Ursäkta Röran) Den sista killen är "verkligen" psykiskt frisk.


    2.Karlsson på Taket (Crack Remix) "Öhh Gunnar e du bäng eller" (Fan va kul!)
 

1.Retard Cook. Vet att man inte ska skratta åt efterblivna men det går liksom inte att låta bli. Jag är en mycket ond människa men döm mig inte. Se den själva.





Vad är dina fem favorit klipp?
Ha en bra lördag och sup inte för mycket!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Jenstar

svar; HAHA. jo.
detsamma.

2008-05-03 @ 13:14:58
URL: http://jenstar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0