Beach 2008!

Tja
Sitter precis som jag gjorde förra helgen på Frölunda biblotek och surfar. Snart ska jag bli hämtad av min mor och bror för att åka till stranden.

Igår var jag svintrött när jag kom hem från skolan. Försökte lägga mig klockan 21.00 men det gick sådär. Kunde inte sova så jag kollade lite påp skitfilmen Oceans twelve. Efter det sömnpillret var jag ändå inte trött. Beslutade mig för att gå ute lite i mitt nya "hood". Var dock en hel del gäng ute (inte som Bergsjön men ändå) så jag gick inte till Frölunda Torg utan på sidan. 

Då gick min jävla skit Mp3 gick sönder för tredje gången! Nu ska de jävlarna fan ge mig en ny MP3 eller nya hörlurar. Är trött på att behöva åka till Backaplan en gång i månaden för att byta skiten.

Just det! bloggade inget igår så då har jag naturligtvis inte berättat om min kusins studentskiva. Det var kul men jag drack lite väl mycket vin så jag blev ganska tankad och trött.  Somnade därför redan klockan halv tio.

Idag ska jag få åka hem och stanna över en natt i Kortedala.Det ser jag verkligen fram emot. Har framförallt  saknat min 360 och GTA IV. Så nu ska jag lira det hela natten! Har en massa läxor också som vanligt tyvärr men detta är sista helgen som jag måste plugga.

Ha en bra dag! Vad händer?
(Vet att ingen svarar men jag är ju bara artig).

Dagens låt: Ingen får det går inte att kopiera från denna cp datan.

/Oskar
(Med reservation för stavfel)

Kommentarer
Postat av: HELENAS

ha en bra dag!

2008-05-31 @ 14:52:19
URL: http://helenaas.se
Postat av: Carolina

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 02:56:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0