Sverige vinst och Marmaris

Fan vad gött att sverige vann igår!
Vi spelade ju helt ut Grekland som var fruktansvärt dåliga. Sämsta laget i EM hittils utan tvekan. Nu är det Ryssland som gäller som av Spanien matchen att döma var tusen gånger bättre än Grekland. Blir det vinst även där så borde en förlust mot det mycket starka Spanien räcka för åtminstone en andra plats i gruppen.

Dessa två matcher för jag dock följa i Turkiet eftersom jag min mamma och bror ska dra till Marmaris imorgon!
Min mamma hittade nämligen en billig "rest" resa dit, så det ska bli mycket skönt. Har tyvärr hört att de ska vara det värsta turistorten i hela Turkiet så man lär för höra en jävla massa tjat på knackig svenska av försäljare som vill locka in kunder till butiken.

Dagens Låt: I,m Your Pusher (Ice-T)


/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0