Ny HD TV!

Hejsan svejsan
Fan vad gött det är att vara ledig! Ingen skola, bara soft vid stranden. I förrgår var jag på Mediamarkt och köpte en ny HD TV. Det blev en LG 3000, 32 tum för 4990:-. Väldigt bra pris, billigast på internet var 6500:-.
Igår skulle jag och farsan installera den men det fuckade sig lite eftersom vi råkade sätta in en grej fel som fastnade i TV:n.

Både han och jag blev förbannade och kände för att slå sönder den. Nu gjorde vi som tur inte det utan åkte tillbaka till affären idag och lät en "expert" få ut den och visa hur man skulle göra. Så nu står TV:n där och glänser fint med det pianosvarta skalet.

Så nu är det bara Xboxen som fattas för lite serious fucking HD Gaming. Den ska min brorsa hämta imorgon. Då ska jag hem till K-dala igen vilket självklart ska bli kul.  Sen på lördag så blir det EM för hela slanten!
Hade egentligen tänkt att gå och kröka på en fest idag men sket i det då jag är trött. Blir till att se Zlatan dokumentären som går i repris istället.

Är hungrig men vet inte vad jag ska äta: Onyttig Falafel eller nyttig bönröra. Vad tycker ni?

Ha det lika bra som ja!

/Oskar
(Med reservation för stavfel såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0