Jävla fittrafik!

Är sur, mycket sur. Anledningen stavas Västtrafik. Hade skolavslutning idag och skulle ta en vagn som gick 8.25. Väntade i 20 minuter utan att någon vagn kom. Begav mig då till Frölunda Torg i hopp om att de skulle finnas någon ersättnings buss. Det fanns det men den åkte bara till opaltorget och inte till stan som det mest logiska vore.

Hittade tillslut en buss som åkte världens omväg för att komma in till stan. Sutade med att jag kom 50 minuter försent och missade hela min avslutning. Nu gjorde det ju inte mig så himla mycket men tänk om det vore något viktigare. Nä Fuck Västtrafik säger jag!

Men nu ska jag inte vara arg, sverige spelar ju idag. Ska bli mycket roligt att se. Tippar på 0-0.

Dagens låt: Purple Pills (D12) (2001)
D12s bästa låt. Den censuerade versionen heter Purple Hills eftersom Purple Pills är slang för ecstasy.


Ha en bra dag!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: jp

njaa tror det bara blir matchen ikväll fan :/ hahaha.. själv då? ha det bäst!

2008-06-10 @ 14:12:47
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: jp

njaa tror det bara blir matchen ikväll fan :/ hahaha.. själv då? ha det bäst!

2008-06-10 @ 14:13:05
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0