I,m Back!

Hej!
Äntligen ska jag börja blogga igen! Har ju varit ett litet uppehåll som ni har märkt. Sitter just nu med datan mitt knä och ser på EM matchen: Rumänien-Frankrike. Skittråkig tyvärr. Alla tidiga matcher har varit tråkiga hittills. Schweiz- Tjeckien = tråkig, Österrike – Krotaien = Tråkig, denna= tråkig.

Den bästa matchen visades dock igår kväll då Tyskland vann över Polen med 2-0. Står definitiv fast vid att de vinner EM då de enligt mig är världens bästa lag. Vinner inte de blir det Portugal som också var mycket bra. En väldigt rolig överraskning idag var att jag fick G i matte, tack vare en uppgift jag klarade. Känns bra att bara få IG i två ämnen istället för tre.

Min oerhört schyssta engelska lärare hjälpte mig att fixa ihop ett CV som jag ska lämna in på glassbaren Lejonet och björnen. Hoppas verkligen jag får jobbet. Imorgon slutar jag skolan vilket känns väldigt bra. Senare i sommar så funderar vi på att åka utomlands. Blir Grekland, Turkiet eller Tunisien. Hoppas på Grekland då jag nyss varit i Turklandet och Tunisien.



Dagens låt: Colby O Donis feat Akon - What You Got
En rätt bra låt med våran favorit fejk gangsta Akon från Senegal.


Ha d bra!




/Oskar

Kommentarer
Postat av: ANNETTE KEITA

ja det är patetiskt!!!

2008-06-10 @ 13:42:29
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0