EM

Gomorgon!
Sitter i skolan (inte på lektion). Börjar blir tröttsamt att säga det varje dag men idag är sista gången jag gör det. Är ledig onsdag, torsdag, fredag. Ska spela brännboll på måndag (orginellt) något man har gjort dagen innan en skolavslutning varje år sedan i ettan.  

På lördag börjar EM vilket ska bli jävligt kul. Jag min farsa hans kompis och min brorsa ska se de första matcherna då. Kommer inte ihåg vilka som spelade men jag tror att Tyskland tar hem hela EM. I VM var enligt mig det bästa laget (kom trea men ändå). Sverige går förmodligen inte ens vidare i gruppen, tyvärr. Blir väl Chips och öl till kalaset. 

Egentligen är jag ingen sportfåne alls. Faktum är att jag hatar att titta på liga matcher. Det är bara EM och VM som intresserar mig, Såg tillexempel i stor sett varenda match under VM 2006. 

Dagens låt: Xxplosive (Dr Dre feat Kurupt, Nate Dogg, Hittman and Six Two 1999)
Har den  låten på hjärnan. Är lika beroendeframkallande som hasch. 



Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0