Den andra juni tvåtusenåtta

Heeeeeeej
I skolan och (inte lektion) pluggar, gör ett svenska arbete där man ska jämnföra två romaner med varandra.
Matten som jag ska komplettera idag gick i sin bra. Kunde den inte så förhoppningsvis får jag till i morgon på mig att göra den.

Igår var jag och min bror vid havet och badade. Var jävligt skönt för vi hade gått hemifrån till stan först. Vilket tar drygt 2 timmar (Tur att vi hade ätit en brakmiddag till frukost). Väl framme var jag så törstig att jag utan tvekan skulle betala 200 spänn för en cola om jag var tvungen. Vi gick därför till Seven Eleven och köpte varsin dricka, efter det varsin liten Yoghurtglass, efter det varsin stor Yoghurtglass efter det mådde vi illa (konstigt).

Tog vagnen till Frölunda och träffade våran Farmor som var snäll och skjutsade oss till havet. Hemma igen försökte jag plugga men orkade inte så mycket. Farsan gjorde den godaste omlett jag har ätit i hela mitt liv. Krängde några kanelbullar som toppen på tårtan.

Nu ska jag vara i skolan till 17.00. Känns väldigt kul :(

Dagens låt: Forget About Dre, Dr Dre feat Eminem (1999)
Från en av världens bästa album: The Chronic 2001.


Ha en bra måndag!

/Oskar
(Med reservation för stavfel)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du synas mer + få mååååååånga besökare?
kolla in denna sida:
www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=kimia

2008-06-02 @ 11:47:58
URL: http://kimiya01.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0