USA är världens största terrorister!

God Efterlunch!
 (känns fel att kalla det eftermiddag än, liksom vem har hunnit äta middag kl 14.00?)

Det gick fina fisken på engelska provet!
Skrev 14 sidor om att ungdomar har det tufft idag.

Sen hade vi historia och min lärare kom på mig när jag skrev en kommentar till Blondinbella!
Håller på med ett arbete om Hiroshima och Nagasaki atombomberna som USA släppte 1945 som en hämnd för att Japan bombade den amerikanska militärbasen Pearl Habor i december 1941.

250,000 människor dog och jag anser att detta är det värsta terrordådet i världshistorien och att USA kunde ha sköt detta på ett mycket bättre sätt! Men krigskåta som de är kan du ju bara "lösa" sina konflikter med våld! De blir väl aggressiva av allt transfett och socker som de käkar på McDonald’s (inte för att de fanns då men ändå : )

Nä skit i 11 september och uppmärksamma riktiga terrorattacker från världens största terrorister USA! Önska att alla jävla jänkare som är för krig kunde sättas i Guantanamo som de gör med de som de anser vara "terrorister".

Man gör en jävla massa WW II filmer där USA utmålas som hjältar och andra länder skurkar.
Pearl Habor är bara så fucking skrattretande. Okej Japsarna var dumma som bombade jänkarbasen. USA hämnades på ett så mycket värre sätt genom att spränga upp två mångmiljonstäder och döda oskyldiga människor! al-Qaida håller fan på med välgörenhet jämfört med dem!

Jag säger bara Fuck USA! Är inte de terrorister så finns det inga som är det!
Rätt åt dem att Japan gått om och blivit världens största bil och stålindustri och att Wii bokstavligen knullar skiten ur Xbox 360 i precis alla länder inkl USA!





image458
"Fat man" som släpptes över Nagasaki.

Har jag rätt eller snacakr jag bara skit?



/Oskar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men mupp! Det jag lyssnar på ÄR RIKTIG HIPHOP. Grrr!

2008-04-28 @ 13:50:55
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Emma

PS: Pearl harbor är en sjukt bra film så snacka inte skit yooo! Ha en trevlig måndag.

2008-04-28 @ 13:52:43
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Emma

Men Ken är skön! Han rappar inte bara om hur tuft det har varit utan om kärlek till sina vänner, att dem ska hålla ut och kämpa på. Han har ialf ett hjärta.

2008-04-28 @ 13:59:32
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: fröken elin

ok du är knäpp. haha!
min blogg är mycket bättre:)

2008-04-28 @ 15:22:17
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Denise

Haha, absolut.
Mat är konstigt nog, livsviktigt! ;]
Ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-04-28 @ 15:23:22
URL: http://Familyportrait.blogg.se
Postat av: Sara

Du har helt rätt. Men det är så jävla många som är hjärntvättade av USA och deras politik.
Ingen gör något åt saken heller. Blir så förbannad.

2008-04-28 @ 15:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0