Straffarbe,Barnvakt, Junkfood, Hiroshima och amfetamin! (mitt längsta inlägg so far!)

Hej och Gokväll!

Hoppas inte på skäll för att jag inte kunnat skriva förrän nu! Detta tänkte jag dock nu att gottgöra med att skriva mitt absolut längsta inlägg hittills!

Kom nyss hem från min skotska Utby polare. I vanlig ordning skulle hans dörrvakts farsa skryta med alla hans livsfarliga grepp han kan. Slutade med att min brorsa fick ett blåmärke och jag en lättare hjärnskakning av de träffar jag fick i huvudet. Han är grymt stark, den starkaste jag känner faktiskt!


Så var inte så konstigt eller särskilt skämmigt att vi åkte på dabb av honom!
Han tvingade oss att gräva (jag, brorsan och hans son) men jag orka inte mer än 5-10 min så jag smög in och spelade Devil May Cry 4 på polarens nya Playstation 3 istället!


Alla blev typ sura på mig och jag hotades med straffarbete imorgon (läs idag).
Senare på kvällen/natten blev det kolhydratsmaraton i form av 3 mackor med banan 2/3 Pringles rör och ett halvt kilo med nån tysk chokladpudding som jag mixa med ännu fler bananer.


1000 kolhydrater senare var det dags att gå ut med hunden. Var sjukt trött men tvingade mig ut ändå. Sen var det slagg som gällde. Sov dock skitdåligt dels eftersom jag dela säng med brorsan som tog täcket hela tiden, dels för att min polares två småbrorsor (5,5 och 2 år) väckte oss med en laserpekare!


Gick grinig som en gubbe upp och la mig i ett annat rum för att sova en timme till.
Väcktes 11.30 för en hundpromenad. Efter den var det dags för frulle. Som sann jänkare äter jag endast jordnötssmör på mackan. Detta var dock inget som familjen Goodwin hade så det fick bli en favorit i repris nämligen banan istället som natten innan.

Efter frukosten så var det dags för lite amfetamin. Men inte som ni tror utan i form av en diskussion. Huruvida det finns uppåt och nedåt tjack av drogen. Min polares farsa Steven som han heter sa att det bara fanns uppåt medan jag hävdade att det fanns båda.


Jag blir lite osäker nu och undrar om någon knarkkunnig som läser min blogg vet det?


Nu lär väl min lärare som läser min blogg gnälla på mig för att jag skriver om knark men kan ni övertyga honom att: man faktiskt inte behöver vara en jävla pundare för att man pratar och är intresserad av knark!


Asså vad fan jag är ju för fasingen mördare för att jag spelar GTA, jag är ingen våldtäktsman för att jag tänder på tjejer och jag är definitivt ingen pedofil för att jag gillar att leka med småbarn. Fatta det för helvete!!! Sen behöver man för fan inte ha ett korrekt språk när man bloggar! Det är ju hela poängen med det. Orka skolan 24/7 liksom!


Sen började vi diskutera Hiroshima bomben so m USA släppte över mångmiljon städerna Hiroshima och Nagasaki i Japan 1945 som en hämnd aktion för att japan bombade Pearl Habor i december 1941. Jag menar att USA är världens största terrorister medan Steven menade att det är tillåtet i krig. Att döda oskyldiga alltså.

Vad anser du om saken?




Nåväl nog om atombomber och knark! Sen idag skulle jag få ta igen de som jag inte gjorde igår plus ännu mer som straff! Slingrade mig även denna gång genom att agera barnvakt för den minsta sonen som för övrigt är
den sötaste unge jag någonsin har sett. Han ser ut som en liten flicka tack vare hans otroligt söta små ögon med världens längsta ögonfransar. Fråga om jag fick adoptera. De sa konstigt nog nej! :...(


Sen gick jag hem vilket tar ca 45 min, tog en dusch och ringde min kusin Jakob Bruce som fyller 14 år idag! Så önska honom ett fett Grattis! Tar med vodkan nästa gång som jag lovade kuzze!

Så hoppas ni har orkat läsa allt!
Ha en skön kväll/ natt och sup för Guds skull ej bort skallen!




/Oskar

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-26 @ 21:21:53
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Soha

Nej, bara vara hemma och ta det lungt, har haft fullt hus hela dagen, så jag behöver vila. Själv då? :)

2008-04-26 @ 21:29:26
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Soha

Härligt :)

2008-04-26 @ 21:42:15
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: yttre rymden

amfetamin kan vara lugnande på personer med diagnosen adhd. det är vanligtvis upppiggande men kan också vara lugnande, detta beror på kvalitet och storlek på dosen.

Ifall Usa förlorat kriget så hade dem med största sannolikhet ställts inför krigsrätt, men nu vann Usa och därmed så klarar dom sig utan påföljder. Innan atombomben så fällde dom brandbomber över japan och dödade bland annat 100000 civila på en natt.

Skit i läraren och skriv om vad du vill! hälsningar Loading

2008-04-26 @ 22:31:54
Postat av: Andrea

Svar:
åh ja gillar med grape tonic, nej welch's smakar inte som den deras grape är vindruvs smak typ fast inte beskt eller nått utan as sött, typ godis akitigt. Inte heller grape som dendär haschen..:P

haha nej ja söp inte skallen av mej, även om vissa där ja va på stranden tydligen vart vääääldigt fulla på 2.8:or, ( haha håller för siffrorna lite :P )

2008-04-27 @ 00:04:06
URL: http://andrea1992.blogg.se
Postat av: The Foxxy Fox Ozkar

"amfetamin kan vara lugnande på personer med diagnosen adhd. det är vanligtvis upppiggande men kan också vara lugnande, detta beror på kvalitet och storlek på dosen.

Ifall Usa förlorat kriget så hade dem med största sannolikhet ställts inför krigsrätt, men nu vann Usa och därmed så klarar dom sig utan påföljder. Innan atombomben så fällde dom brandbomber över japan och dödade bland annat 100000 civila på en natt.

Skit i läraren och skriv om vad du vill! hälsningar Loading"

Tack så mycket för din kloka kommentar! Man kan alltid lita på loading.se världens bästa sida!

2008-04-27 @ 00:07:22
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Andrea

Svar 2: haha men om du någon gång åker till usa måste du testa den, den är aaaas god. a men de var lite töntiga de låtsades att de var fulla och höll för siffrorna :P
det finns ju hasch eller om det nu var marijuana som kallas grapes för att det var lite lila, tror det var en lite starkare sort.. de sa så i usa iallafall:P därifrån uppgifterna kommer

2008-04-27 @ 00:28:29
URL: http://andrea1992.blogg.se
Postat av: fröken elin

haha å hääregud! känner mig nyttig på riktigt i jämförelse med dig nu. inte bra. får försöka överträffa det imorgon! /eb!

2008-04-27 @ 01:31:20
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: fröken elin

jag får ta den risken haha!
ja det är jag på bilden, så tack:)

jag tror stort på dig som shakspeare!
/eb!

2008-04-27 @ 01:41:47
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Andrea

haha ja säger du det så ;) fast det kanske berodde på att du käkat andra grejer mej ;)
du får ha en bra dag och måste bara säga at jag diggar din blogg.
Särskilt inlägget med massa bilder ifrån "tha hood" det var väldigt roligt
hoppas du kommer med fler "bild-inlägg ;) "

2008-04-27 @ 10:43:57
URL: http://andrea1992.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0