More Ghetto Tour! (Bild Orgasm)

Hej!

Var och besökte mitt barndomsställe och såg att de hade fått i några nya djur!
På vägen hem gick jag förbi Lidl och köpte 4 Pepsi för 20:- plus pant (8kr) ett riktigt kapp!

image393
Utmarksskolan i Kortedala. Var tänkt att jag skulle gå högstadiet men då skolan hade dåligt rykte pga av bråk så fick de bli Gamlestansskolan istället.

image394
Snygg Graffiti!

image395
Här på denna gård växte jag upp.

image397
Min gård igen. På den närmaste balkongen så var det ett jävla psykfall som siktade med en Snipe Rifle på oss när vi lekte i sanden. Polisens piké styrka kom dock och situationen löste sig som tur var!

image399I
I lägenheten längst fram bodde min bästa kompis på den tiden.

image400
Gärdsås i Bergsjön. Lidl ligger på andra sidan spårvagnsspåret.
Det roliga huset är Tycho Brahes Gata.

image401
Galliles Gata i Bergsjön.

image402
Här gick jag i lekskola med den har numera slagit igen. Det är jag som står och fotar med den röda jackan.

image403
Här bor mina spelkompisar från Loading så ibland åker jag hit och äger dem (eller blir ägd) på Mario Kart:DS.
De har nu köpt Mario Kart:Wii som jag ska testa på onsdag! 


image404
Vitsippor!


image407
Lär er soppsortera för fan! (Bra om man vill ha en matta iofs)

image408
Lär er soppsortera 2 !!!!


Uppdaterar med ytterligare ett inlägg med bilder senare!


/Oskar


Kommentarer
Postat av: Melodi

Tack, Oskar=)

2008-04-19 @ 23:24:37
URL: http://melodii.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha ja du jag vet inte riktigt ;p

Inte många.. Har vart allt från 30 till 2000 st på en dag beroende på vad jag skrivit om men det sjunker rätt bra nu heh, så ligger runt 30-60 om dan :/

2008-04-19 @ 23:52:01
URL: http://sarahohrns.blogg.se
Postat av: Melodi

Vad var kul? Förstod inte riktigt vad du menar.... dina "kuzzar" var sötare än min "kuzze" ;) ;) Jo, jag heter Melodi tack tack:)

2008-04-20 @ 01:26:00
URL: http://melodii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0