Insomnia 9 # Vardagsdroger del 1

Fitta kan verkligen inte sova!
Får väl dygna och gå omkring som en lobotomerat zombie i skolan idag!


Nu tänkte jag snacka lite om droger (vilket var ett tag sen).
Jo var många ej vet att vanlig hostmedecin är en receptbelagd narkotikklassade substans.
inte så konstigt att man kan få "hallisar" när man är sjuk om man klunkar Cochilana!
När jag var riktigt sjuk och hade typ 41 graders feber i Januari 2006 så hostade jag som en gris.


Drack då hostmedecin och blev riktigt bäng i bollen! Hann dock som tur var somna innan hallisarna satte i gång.Har förkomma flera dödsfall i sverige när folk har tagit stora mängder hostmedecin för att sedan ha dött. Lite fakta (med betoning på lite): http://sv.wikipedia.org/wiki/Cocillana-Etyfin

image427
Undra vad jag få för denna flaska med Cocillana-Etyfin på gatan?
Som vanligt så är detta ej en uppmaning till att knarka!
Nä nu ska jag nog äta lite Valerina och försöka sova. (Fast att skiten inte funkar)

/Oskar


Kommentarer
Postat av: Honey

Jösses, Halsade Coccilana för några veckor sedan å jag hade lunginflammation och hostade inälvorna ur kroppen. Jag svävade innan jag somnade.

Tensta. Jag kommer från Tensta. Ok, men nu ger jag mig. Jag ska ju jobba i moorgon.... Är väl arbetsskygg, men jag vill inte dit. I alla fall får man väl ett och annat uxenpoäng för att man tänker på att man måste betala hyran och sånt, så man går dit ändå.

Ok, god natt igen.

2008-04-21 @ 03:47:22
URL: http://honungsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0