Gonatt och två låttips! (en bra en töntig!)

Gonatt!
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!


Måste säga att det känns bra att ha "betat" av 3 av 7 Nationella prov! (Har 2 i Eng B, 1 i MA B och ett i Spanska steg 2)

Har tyvärr ett Historiaprov imorgon annars hade jag lungt gått på GTA IV nattreleasen i EB games idag! Nu får jag nöja mig med att hämta upp spelet efter skolan som jag desvärre slutar klockan halv fem :( ! Är pigg som en piggelin då jag som vanligt har slaggat på dagen. Får väl ta och klunka en 250 Ml paket med rödvin för att bli sömnig! Nu tänkte jag kicka igång mitt Xbox 360 för lite Half-Life 2 som jag som sagt köpte idag!

Dagens låt: No Air med snyggingen Chris Brown!
http://youtube.com/watch?v=Icv6DgZ-9O4

Dagenstöntlåt! : 9 mm med gangsta wannaben Akon, pensionären Snoop Doog och den Lil Wayne som förövrigt 
är den enda coolingen i gänget!






Idag släpps GTA IV Jippi Kayooo MF!!!



Sov gott så hörs vi imorgon!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: fröken elin

oj där ser man, nästan nyttigare än mig!
aa den sista låten där var väl inget att ha kanske:) men den första är ganska bra. godnatt!

2008-04-29 @ 02:33:12
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0