Behöver Ett Fett Break Från Prison Break!!! (Inlägget Uppdaterat!)

Hej och Godmorgon!

I går kväll hade jag bunkrat upp med Lantchips, Cashewnötter och Lingonsaft (I,m gay and It's fucking okay!)För att titta på två avsnitt av Prison break som jag hade inspelade på min "SAMSUNG DVD RECORDER". Då jag har haft så fruktansvärd mycket i skolan att göra så har jag inte haft tiden innan att se det.


Men nu var allt perfekt kuddarna låg perfekt och hade natten till ära dragit på mig mina mjukisbrallor och även en filt för att liksom mysa till det lite extra!


Men hur mycket jag än ansträngde mig kunna jag inte leva mig in i serien och jag kom på mig själv med hemska tankar som att hoppas att "lilla" stackars16-åriga LJ (som är typ 22 eller nåt i verkligheten) fick en kniv uppkört i röven för att slippa skiten! Har han aldrig sett Prison Break? Han borde ju fatta att drummel Lincoln kommer att rädda honom tillslut!


Sen hoppades jag även att Scofield skulle svettas ihjäl i buren men sådan tur hade man ju naturligtvis inte. Prison Break påminner om något jävla B-barnprogram där man vet exakt vad som ska hända! Annat var det i första säsongen som faktiskt höll klass. När Peter" Abruzzi" Stormare knipsade av Scofields tår var underhållningsnivån på topp!


Nä nog för att man är sadist som ni säkert redan har räknat ut men även jag har mina smärtgränser. Orka inte med skiten och stängde av. Det var nog det bästa jag har gjort hittills i år.


Nä nu har jag lite ångest för att jag har dissat 100 hundare i två veckor pga. av denna skit!
Aldrig mer! No more Sona for Mona!

Prison Break Suger numera Scofiled snopp anser jag!

Våga vägra Wentworth!

image364


Vad ska ni små söta raringar hitta på en vacker och solig (i allafall här i GBG) dag?

 

 

/ O-bag!

 


Kommentarer
Postat av: Jessi

Svar: Ja exakt, det skulle ju vara skit tråkigt om dem lägger ner..

2008-04-13 @ 11:43:12
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: sophie

hallå! :) hoppas du får en trevlig dag !

2008-04-13 @ 11:57:19
Postat av: caroline

chips och sånt är också gott! :P men även chocklad!

2008-04-13 @ 12:27:53
URL: http://wellyouknowme.blogg.se
Postat av: Anonym

haha,
ja den är mkt sorlig!

2008-04-13 @ 15:23:02
URL: http://juhannie.blogg.se
Postat av: Emma

hej vännen, jag är inne nu :) så logga in! och tack så sjukt mycket! hur snällt som helst av dig

2008-04-13 @ 18:06:22
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0