Att vara beroende:What's your Addiction baby!

Undrar bara kort och gott om det är något som du är beroende av. Kan vara allt från Mat, Sex, att träna, sprit, Coca-Cola, Chips, Choklad spela Tv-spel, film, TV, böcker,fotboll, alkohol,knarka,blogga eller röka vad vet jag?


Själv är mina två största laster tuggumi och Jordnötsmör. Konsumerar ungefär ett tuggumi paket (26 bitar) på två dag samt en Jordnötssmör burk på 3 dar (100 Gram per dag). Internet är även något som jag måste säga att jag är lite beroende av!


Att blogga är lite som ett gift som måste injiceras ca 5 gånger per dag ibland lite mer!
Och att promenera också eftersom jag mår psysikst dåligt om jag inte fått minst 1-1,5 h promenad per dag.

image306
Ny burk! Inköpt på Willys för 22.90:-



image303
Orka bre på mackan när man kan vara så finurlig att man äter direkt ur!

image302
Ahhh tom efter endast 2-3 dagar.



So what's your motherfucking addiction baby?

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Sophie

Laster har nog alla, men man kanske inte är riktigt medveten om alla! Jag är rökare och väl medveten om det! =)

2008-04-03 @ 09:01:17
URL: http://mimmiesophie.blogg.se
Postat av: Lawl

Hm ett tuggummi paket på 2dagar? Jag säger ett tuggummipaket på max två timmar... nästan omöjligt att inte kasta in ett nytt i käften efter att det tidigare tappat smaken. Usch, kramp i käkarna blir resultatet

2008-04-04 @ 17:54:40
Postat av: Malin

Jag gillar ciggaretter (märke Davidoff, viktigt!), kaffe (annars dör jag av huvudvärk), internet och alkohol (inte varje dag, men ibland är det fint också!).
That's what I feed on.

2008-04-05 @ 04:06:05
URL: http://terrorism.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0