Äppeltjuv, Göranknapp och en Orange låda!

Godkväll!

Stannade kvar i skolan onödigt länge då det visade sig att vi inte hade någon psykologi lektion! Slutade lektionen innan kl 12.00 så jag var kvar i 2,5 h i onödan!


Startade en tråd om ämnet jag skrev om tidigare på min favoritsida Loading.se.
http://loading.se/forum.php?thread_id=38281
Som ni ser så kan man väl inte riktigt säga att de höll med mig!


Såg att de delade ut gratis äpple i skolan idag så som den kleptoman jag är så tog jag runt 10 st! Nu kanske det kan bli en äppelpaj sen! : )Just det! Var på stan under "håltimmen" (som inte var någon) och tog en Göran knapp i Sossarnas bod. Sa att "er ska jag rösta på om två år" och fick en sexigt röd knapp som de stod Göran på!


Hemma så fick jag en trevlig överraskning i form av en spelet The Orange Box (Half-Life 2, Half-Life 2: Ep 1, Half-Life 2: Ep 2, Portal och Team Fortress 2) som jag köpte för endast 240:- (plus 22 i frakt) av en kille på Loading. Imorgon släpps GTA IV och jag är extremt exalterad så att mycket att kroppsvätskor bokstavligen
flyger i luften!

Ha en fortsatt bra dag! (om den varit bra dvs.)

image459
The Apples!

image460
E den snygg eller e den snygg?

image461
The Orange Box!


/Oskar

Kommentarer
Postat av: fröken elin

jasså va mumsigt!:) nää idag var jag nyttig, tänkte vara det denna veckan. tycker jag lyckats ganska bra. ätit macka, stekt kyckling me fetaostsallad och en chokladkaka! känner mig stolt:) hoppas din kaka blev goooo

2008-04-28 @ 22:22:56
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0