Visar Tilde Fittan i TV?


Godmorgon mina älskningar!

Sitter och dricker Pepsi och surfar lite då jag "försov" mig. Ska dock bege mig till den sista lektionen som börjar 14.30. Gjorde klart filosofi arbetet som blev ganska bra faktiskt. Skrev 6 sidor med en framsida och innehållsförteckning.Hoppas det räcker för MVG! Fast det är ju kvaliteten och inte kvantitet som räknas!
Efter skolan ska jag plugga (som omväxling) inför ett prov som jag har i NK B imorgon! Kuligt värre!

Själv då. Vad ska du hitta på en sån här fin dag?


Har legat sömnlös över denna video! Är den riktigt eller fejk?
Tilde De Paula Visar Fittan!



Dagens låt: No Money No Problemes (Sean "Diddy" Combs feat Biggie Smalls)
Så jäkla bra remix av en gammal låt!


Ha en bra måndag!






/Oskar

Kommentarer
Postat av: em

haha, vist är det jag på bilden, dock taget för ett år sen.. (: hm, nja, asså jag bor inte i usa, utan i sverige. va där emot barnflicka där inna, i orlando..

2008-05-05 @ 14:52:22
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0