Tisdag: 08.05.13

Godförmiddag!
Sitter på NK B och skriver, vi har gått igenom genteknik vilket verkar ganska intressant faktiskt.
Ska egentligen träffa Ali klockan 17.00 men är alldeles för trött för det så jag tänkte ställa in för en gång skull. Ska hem och slagga istället!

Igår såg jag och farsa en spansk skräckfilm som heter Rec den var väldigt bra faktiskt! Ganska läskig också den får utan tvekan 4 av 5. Sen tittade jag på High Caparall med Filip och Fredrik på kanal 5. Denna nya säsong började med att de besökte MTV-komikern Andy Dick som även varit med i Zoolander med Ben Stiller.

Såg lite på Andy Dick show när det gick på MTV vid millennium skiftet, då var jag 10-11 och det var väl inte direkt humor i min smak men igår tyckte jag att han var riktigt rolig. Roligast var nog när han snackade med två påtända haschare, gullade med Fredrik, kissade på deras bil och blev "utkickad" från i stort sett varenda bar i LA.   

Till middag blev det kycklingfilé med gräddsås, grönsaker och ris. Känner ingen som är lika bra på kött som min farsa så det var väldigt gott som vanligt. Sedan blev jag hungrig igen så jag käkade mackor och en påse Popcorn med en stor slev jordnöttsmör till efterrätt. Borde nog passa mig innan jag ser ut som Janne Josefson! Nä idag får det bli sallad och inget onyttigt fett eller snabba kolhydrater.

Dagens låt: Notourios Thugs från 1997 en av mina favoritlåtar med: Bigge "Notorious BIG" Smalls.
Finns tyvärr (konstigt nog) ingen muskivideo till denna låt så ni får hålla till godo med denna:


Live: http://youtube.com/watch?v=p-8MKnPGW8w
(Finns inget URL så kan inte klistra in videon tyvärr)

Ha en bra dag! Ska du göra något särskild?

P.S Kan tyvärr inte blogga mer än i skolan då min farsa tyvärr saknar bredband.

/Oskar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0