Street Kings!

Tjena, denna vackra fredags eftermiddag!

Idag ska jag och min polare Ali se filmen "Street Kings" med Keanu Reves (stavning?) och han Forest med de konstiga ögonen (som spelar Idi Amin i mästerverket The Last King of Scotland). sen såg jag att han tönten som spelar Sucre i den fruktansvärt usla hjärndöda serien Prison Break är med. Hoppas att han verkligen gör en bättre insats i denna film än han gjorde i serien!

Morsan och Brosan har åkt till havet och känner jag mig bror rätt så kommer han och bada.
(Han badade i Februari, respekt!) Dagen har jag spenderat som alla andra de på senare tid med att sitta fastklistrad framför TV:n med en litet spel kallad GTA IV.

Vad ska du göra idag då?

Just det har fått en ny favoritrappare! Lil wayne!
Den grymmaste nu levande faktiskt!
Grym låt (Fireman):





Grym låt 2! (Pop Bottles)



Grym låt 3: (Make it rain feat Fat Joe)





Ha de himla gött!

/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0