Söndag den 18 Maj.

Tja och goeftermiddag eller nåt.
Sitter i Uddevalla med värsta jesus bredbandet (segt som sirap) och skriver. Ska ta tåget som går klockan 16.12. Har varit duktigt och gjort läst en skittråkig text om språkhistoria som jag ska ha prov på i övermorgon. Har sovit i 12 timmar så jag är utvilad och på väldigt bra humör.

Igår var jag på väldigt dåligt humör så jag gick ut i 4 timmar och slaggade vid klockan 00.00. Sen idag blir det väl mer plugg eftersom jag nästa vacka har 3 prov (ett nationellt i Spanska, Matte omprov och språkhistoria).
Tråkigt värre men efter det är det relatvit lungt. Ska bli jävligt skönt med sommarlov. Längtar som fan efter Fotbolls-Em och tills jag ska åka till Kreta.

Igår var det skitkallt på natten då jag var ute, såg att termometern visade -1. Inte konstigt att jag frös med mina blomiga små sommar shorts. Har druckit en liter pepsi till frukost så nu måste jag pissa och kan därför inte skriva mer för tillfället.

Ha en skön söndag!

Dagens låt: I,m in the Hood Lil wayne feat Brisco
Ännu en låt  Weezy baby!

/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0