Rain on me!

Gokväll!

Sorry om det varit snålt me uppdateringar idag. Har varit lite "busy" då jag gjort filosofi läxa 
(som ska vara klar imorgon och skickas via mail till läraren) och städat mitt rum.
Men nu är jag "all yours" Fan vad det regnade idag! Blev dygnsur på min timmes promenad. Men det är smällar man för ta när man bor i Göteborg! 

Jaja tog lite bilder, så ni kan se själva!

image474
My wet hair!

image475
Göran knappen ska självklart bäras den 1 maj!

Två låtar som passar idag!
Rain on Me! (Ashanti)




Sen kommer en relativt okänd låt! (Eller inte!)
Umbrella (Rihanna feat Jay-Z)



Sen har jag ätit Tacos och självklart spelat en hel del GTA IV (suprise, suprise!)
Just  det GTA IV sålde 4,2 Miljoner ex första dagen så jag hade rätt! (eller nästan trodde de skulle sälja 4)

image476
Ha en skön kväll/natt!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ska du rösta bort dom själv??

haha jaaa du. så himla smal är jag inte. jag måste ha en ganska bra ämnesomsättning alltså. jag är förvånad över att jag inte väger typ 300. för jag tränar ju aldrig förutom simmar en gång varannan vecka. mest för kul:D

2008-05-01 @ 23:03:08
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: fröken elin

haha hmmm. man kan ju inte rösta ut någon man röstar väl på någon? ääh jag är inte så insatt i sånt!

vad jag har gjort idag. om du läst min blogg så hade du vetat! haha. nämen vart på ikea, promenerat, handlat, tittat på tv. jaa lite sånt:) själv?

2008-05-01 @ 23:19:04
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: fröken elin

det klart man ska orka läsa min blogg! jag som skriver så mycket!

hmmm haha trevlig lista:) men jag är faktiskt inte så intresserad av utseende haha. alltså jag går mer efter sättet och jag vet inte hur dom är. men chris brown får man för sig att han är snäll och trevlig:) haha. knepigt av mig va!

det låter annars som du haft en go kväll

2008-05-01 @ 23:56:03
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: fröken elin

yesss det är jäkligt synd. men sen finns det ju undantag. ett sånt undantag ska jag hitta!
ok vet inte hur justin är heller:P

godnatt sov gott du med

2008-05-02 @ 01:07:55
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0