Pratstund med Betnér!

Tja
Sitter i skolan och har nyss slutfört matte omprovet. Det gick bra tycker jag fast just i Matte vet man ju inte riktigt hur det går. Men som sagt blir det inte G så får jag en ny chans i augusti. Är trött (nähä!). Ska hem och sova och sen dra till min farmor som bor i frölunda.

Var egentligen tänkt att jag skulle dra till Ali men hans kuzze är på besök så det fick bli farmor istället.  Där finns tyvärr inget bredband heller så det blir inget bloggande i helgen. Min farsa har fixat en lägenhet som ligger vid Frölunda Torg så dit ska jag förhoppningsvis flytta på tisdag.

Hoppas verkligen att han skaffar bredband då så att jag kan blogga under sommaren. Ska hämta min 360 också och köpa en HD TV (ser ut som crap utan så det är ett måste). Så ska skramla ihop mina slantar och köpa en samsung 32 tum tänkte jag.

Just det! Snackade med Betnér igår! Träffade han när jag skulle pissa. Morsade på honom och sa att han var Sveriges bästa komiker. Han hälsade och tackade. Sen drog själv föreställningen igång. Han frågade först vad vi ville att han skulle snacka om. Jag skrek RUNNNNAR så högt som jag kunde. 

Han svarade med att han redan snackat så mycket om Runar och Ebba Von sydow. Så tyvärr blev det inget med det. Istället pratade han om djur (som vanligt), att de bara var mat som råkat bli gullig. Att Josef Fritzl minnas var en duktig hantverkare som lyckas bygga hela den källaren själv, självmord (också som vanligt) och att unga människor var dåliga på att ha sex.

Han körde desvärre en del skämt som jag redan hade hört när jag och brorsan såg honom på Gote Bar den 18 Mars.Så idag blir det 4 av 5 (i rolighetsskala) medan det var 5 av 5 första gången jag såg honom. 
Angående sommarjobb så kanske en kompis kan fixa ett på glassbaren: Björnen och Lejonet. Hoppas det går vägen. Fast då finns det ju iofs risk för att jag blir fet av all glass jag kommer kasta i mig.

Ha en bra fredag och helg så ses vi på måndag!



Dagens låt:  Ride with me (Nelly, 2001)



/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0