Mys i solen med Super Play! (Men inget knark idag heller :...(

Tja!
Har bara latat mig på balkongen hela förmiddagen (istället för att göra matte din lata jävel!).
Min terometer har visat 25,8 idag! Ett plus var också att senaste Super Play kom. GTA IV fick som väntat en 10 där också, som på alla andra ställen (utom i GP då en efterbliven tönt fick recensera).


Efter att ha chillat på balkongen i en timme så var det dags att bege sig ut i Liberty City och mörda lite folk! Fast innan det så lirade jag lite Pacman och klarade en skitsvår banan samt "varvade" (klarade på spelspråk) Boom Boom Rocket på easy (ska självklart köra på normal och hard sen)


Såg att det fanns kardemumma bullar som morsan hade handlat! Hoppas att jag får några om jag är riktigt snäll. Dock hade hon inte handlat något jordnöttsmör :...( Kanske får ta lagen i egna händer och fixa lite eget på gatan!
Priset är ju bara 0,20 kr grammet menar jag. Billigt knark om man jämför med Kokain som går på 800-1000 kr/ g.

image524
Så fint var det idag!

image525
En ny Superplay och Kardemumma bullar! Vad kan då gå fel?
image526
Nu har jag önskat er en bra dag tillräckligt idag tycker jag!




/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0