Lördag den 17/5-08

Gomorrgon!
Hello denna vackra lördag (iallafall här), har ont i halsen och mår illa men man ska inte klaga. Vet att jag tjatar som en liten ungenom hur mycket jag äter hela tiden men jag är ju tvungen. Igår åt jag först en chipspåse sedan typ 10 digestive kakor för att avsluta med en chokladkaka. Asså jag måste ha något fel på någonting vet inte vad det är magsäck eller ämnesomsättningen.

Ska snart ge mig av att träffa en psykolog för att efter det ta tåget till Uddevalla och träffa min morföräldrar. Där ska jag försöka göra en del läxor och surfa eftersom de som tur är har bredband!

Ha en bra lördag! Vad händer?

Dagens låt: DJ KHALED, AKON & TI "We Takin' Over" Uncensored
Löjlig musikvideo (titta bara på tönt Fat Joe) men bra låt!


Just det! Snoop Doggs debutalbum från 93: Doggystyle är världens tredje bästa album. Så ladda ner nu! (självklart lagligt som jag vet att du gör : )

image546

/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0