Live konserter

Hej!
Har egentligen slutat skolan men måste som vanligt stanna kvar lite längre för att plugga (och blogga). Ska snart åka hem dock. Måste ta en dusch och sen ska jag dra till min kuzze som ska ta studententen som sagt. Är ledig imorgon men måste tyvärr till skolan ändå för att göra en engelska kompletering. 
Sen tänkte jag skriva klart mitt CV och försöka söka sommarjobb också.

Har faktiskt aldrig varit på en konsert. Skulle ha sett 50 Cent och Eminem här i GBG år 2003 men det ställdes in eftersom Eminem var beroende av sömntabletter då. Tråkigt som fan var det när man hade sett fram emot att se två av världens mest kända (dock inte bästa) rappstjärnor på plats. Skulle jag ha fått välja skulle jag nog helst av allt velat se "The King of Pop" Micheal Jackson. Även dessa skulle varit mycket roliga att se.

Dagens låt: The Next episode (live) Dr Dre feat Snoop Dogg.



Dr.Dre & Snoop Doggy Dogg-In Memory Of 2Pac live concert



NWA feat Snoop Dogg: Chin Cheak



Ha en bra dag!

/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0