Läxor all the fucking time!

Tja!
Är ledsen att jag inte kan skriva så mycket som jag skulle vilja av orsaker som jag redan nämnt. Idag har jag haft svenska prov i Språkhistoria som faktiskt var förvånansvärt lätt för att vara ett så urtråkigt ämne. Nu sitter jag på en "Ma workshop" (frivillig lektion där man kan få extra hjälp). Behöver det då jag som ni vet fick IG på Nationella provet i Ma b.

Är trött som fan och skulle kunna behöva lite kristaller för att bli pigg. Ska dock hem och slagga om en 40 minuter. Är ledig imorgon vilket är jävligt gött. Måste plugga en hel del idag också (som vanligt). Nästa vecka har jag nämligen ett Psykologi prov på måndag, ett oponeringsseminarium på måndag och en Engelska redovisning också på måndag!

Där ska man hålla ett anförande och göra en Powerpoint om en engelskspråkig person så jag kommer självklart skriva om hiphop kungen Easy-E. Sen ska jag nog spela upp Muddaphukking "G"s för att invänta reaktionerna.  I nog med detta så har jag även en muntlig presentation av kloning i NK B på tisdag, ett Historia B läxförhör och ett Filosofi arbete till torsdag. 

Finns dock ljuspunkter som tillexempel Magnus Betnér föreställningen som jag ska se i övermorgon och min kuzzes (som jag inte har träffat sen min födelsedag den 1/2) student den 29/5. Sen självklart starten av EM den 9/6 och min egen skolavslutning den 10/6.

Dagens Låt: It's about the Benjamins (remix) (Puff Daddy, Lil Kim, Biggie Smalls and Styles P)
Benjamins är slang för 100 USD om ni inte visste det! (Det visste inte jag heller innan jag tog reda på det.)


/Oskar

Kommentarer
Postat av: amalia

haha oki! :D nej fan låt tupac va ifred i hans grav, haha !
tacktack
det är ju alltid kul att ligga på en topplist. :)
haha vrf är inte tutt emma bra för mig? hon är gosig ju !

2008-05-20 @ 16:36:44
URL: http://badestogontheset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0