IG på Nationella Provet!

Tja!
Är på mycket dåligt humör av många orsaker, en är att hela detta jävla fittinlägget försvann innan jag hann spara så nu måste jag skriva om allt igen. Fick IG på nationella provet i Matte B vilket gör att man känner sig som en fett misslyckad människa. Fick bara 7 poäng vilket är 5 mindre än de 12 som krävdes för ett G. 

Nu måste jag göra en kompletteringsuppgift för att bli godkänd. I värsta fall måste jag gå om hela kursen i trean. Synd att jag var så jävla korkad att jag valde C. Hur fan ska jag klara den när jag inte ens klarar B? Skulle kört på mediekunskap istället för Matte C.

Igår tittade jag och farsan på en serbisk film som jag inte minns namnet på. Den var väldigt bra, oerhört gripande och tragisk. Handlingen var att en pappa var tvungen att mörda en annan man för att finansiera en hjärtoperation till sin sjuka son. Betyg blir en stark 4 av 5.

Kan starkt rekomendera fruktsallad (räcker med en banan och ett äpple) med vaniljyoghurt som jag åt igår kväll. Nyttigt och riktigt gott! Nu sitter jag trött och sur som en gammal gubbe i skolan för att spara ner några dokument som jag inte kan få tag i hemma då min far som sagt saknar bredband.

Såg att Alex Schulman sökte en person som kunde tänka sig att sommarjobba för en symbolisk ersättning. Ska självklart söka jobbet då jag blev dissad av team sportia. Jävla skitaffär ska aldrig köpa nåt mer därifrån! Mitt CV var ju bäst av alla och fick ju t.o.m. hjälp av min engelska lärare med att skriva det. Just det! De vill säkert bara anställa tjejer som kan göra kunderna kåta och på så sätt inhandla något. Så måste det vara!

Sitter nu i skolan trött och sur som en citron och tar ner dokument som jag inte har tillgång till hemma då min far som sagt saknar bredband. Just det har typ 10 läsare per dag nu eftersom jag inte alls kan vara aktiv på samma sätt. En viss skillnad från de 200-250 jag brukade ha, jobbar dock på att be "back on the top" när jag får komma hem igen. 

Dagens låt: Foe Tha Love Of $ - Bone Thugs-N-Harmony Feat. Eazy-E



Vad händer idag då?
Ha det gött!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Anonym

ig,
hm , det förstår man ju ,
som du skriver,
knulla sönder er moderater . ?
hahahaaha.. skulle inte tro de va .

2008-05-15 @ 19:54:14
Postat av: Ozzy Ozkar

Hehe...Säger inte emot dig men kan du förklara vad matte och att stava rätt har med varandra att göra?

Och ja klart vi kommer vinna 2010, tror mig!

2008-05-16 @ 19:38:54
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Niha

Matte C är lättare än matte B eftersom att de är bara repetition på matte B, Matte B är så svårt för att du lär dig så mycke nytt på engång, Däremot så är matte C en "änvändings kurs" av matte B.

Lycka till i fortsättingien

2008-05-19 @ 18:55:38
Postat av: Siri

Nu svalde jag typ min tunga. Innebär ett IG på nationella att man kan bli underkänd på kursen, trots tidigare prestationer? Känner mig jääääkligt skraj nu...

2008-05-19 @ 22:31:05
URL: http://idiocy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0