Hatar alla anonyma fittor!

Jo jag blir förbannad på alla fega fittor som måste kommentera. Det är som är mest störande är att de är så jävla rädda! Här har vi ett exempel på en sådan liten fitta: Gn som skriver: att jag är den fulaste av horungar i det förra inlägget.

Till dig vill jag bara säga att bara för att din mamma är en hora som säljer sig för 50 öre och din pappa pedofil som knullar dig stenhårt i röven varje dag så behöver du inte ta ut dina aggresioner på mig! Har din IP (213.64.216.235) nu din tönt så du och hela din fula horfamilj ska passa er jävligt noga!

Så du GN vad det nu står får! Spelar ingen roll vad du heter för det enda du är bra på är att suga din farsa kuk! Och det vet du nog innerst inne själv, så egentligen är det ju synd om dig.

Jag rekommendera BRIS: Nummer: 0200-230-230 du behöver inte oroa dig du kan vara anonym där också! Sen tycker jag att du ska anmäla din farsa, kan ju inte vara så jävla gött att få en gammal penis inkörd i munnen 24/7!

Sov så gott med dig och er andra!



/Oskar

Kommentarer
Postat av: milla

Oj.. du lät inte glad du. Men spela lite super mario så löser sig alla problem. *lovar* Jag vet det =) Ha en underbart skön kväll.

2008-05-08 @ 21:50:53
URL: http://stromblads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0