GBG GHB, Lantchips, Tore och Kvinnokläder!


God första skitväders Maj!
(Iallafall här i GBG!)


Var ute ett tag och stödde på otaliga fulla gäng och fulla som åkte på moppe! Som skrek massa saker till mig som jag inte omfattade! Just det såg två GHB pundare också (tror det var det, eftersom de klunkade en genomskinlig vätska och hade vodka på sidan så alkohol var ju uteslutet). Only in Short Valley kids!


Hemma igen så poppade jag smörpopcorn, öppnade en påse med världens godaste chips! Lantchips med gräslök och dill, en påse med Eldorados saltade jordnötter (som faktiskt är riktigt goda). Detta sköljdes ner av en liter av den godaste drickan Pepsi!


Kollade på programmen "Sverige pussas och kramas" som jag tycker är det roligaste på svensk tv just nu (tillsammans med Morgonsoffan på SVT), Liksom Tore klippen är en klass för sig! Just det har faktiskt träffat Tore och han är lika nördig och blyg i verkligheten! Har en signerat kort på han som jag kanske kan lotta ut i en framtida tävling! Men då för ni fan ta och delta, och inte som förra gången dissa mig!
http://thegameboy415.blogg.se/2008/april/stor-tavling-nices-prices-som-rimmar-pa-bark.html
(Man kan fortfarande delta bara så ni vet!!!)


Sen tittade jag på det nya programmet på femman med Pontus Gårdinger som gåt ut på att man ska svara sanning på ett antal pinsamma frågor! Svaret kontrolleras av en lögndetektor. Förnedrings tv på hög nivå men mycket underhållande! Liksom "Gillar du att klä dig i kvinnokläder?" eller "har du haft sexuella om en kille?" Spelade GTA IV hela natten igår! Måste säga att det är världens bästa spel!


Ha en bra dag! Händer något särskild eller är du bara bakfull som alla andra?




/Oskar

Kommentarer
Postat av: Malin

jag är så jävla bakis...

2008-05-01 @ 16:31:43
URL: http://terrorism.blogsome.com
Postat av: Melina

ähh det blev inte så mycke spring,
hoppas du hade kul igår :)

2008-05-01 @ 16:47:42
URL: http://milinah.blogg.se
Postat av: Little Peaché

Vilken mysig blogg!

Glöm inte kolla vad Little Peaché haft för sig på sistone. Nu kan du se tips från garderoben, maxat fashion och vår nya webbshop!

Välkommen in!

Mvh Little Peaché

2008-05-01 @ 20:33:08
URL: http://littlepeache.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0