Fredag 08.05.16 :(Liiiiis):

Tjingeling igen!
Tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag. Sov skitdåligt idag trots att jag som vanligt knaprade i mig 10 sömntabletter. Vaknade flera gånger osv. Var därför trött och hängig när jag vaknade av min två väckarklockor (måste ha två för att vakna). Tvingade in mig i duschen, käkade en frukost som bestod av 90 % jordnöttssmör och 10 % bröd precis som det ska vara!

Tog fyrans spårvagn in till korsvägen för att sedan byta tvåan och stiga av vid Ullevi Södra. Hade bara en spanska lektion idag och vi gick igenom saker inför nationella som jag har nästa vecka. Glänste och var mest aktiv av alla för ovanlighetens skull. Efter det köpte jag lite Coke (dock ej kokain, har inte råd med det tyvärr).

Slaggade och drog sen in till stan och träffade Ali. Vi gick och åt ching chong Buffé på en restaurang som hette Sun Wall som ligger vid den fd biografen Palladium i centrala GBG. Åt som vanligt på tok för mycket. Siktade in mig på Vårrullarna någon red curry shit med kyckling och grönsaker. Försökte undvika det "vita giftet" (ris) så mycket som möjligt för att inte bli alldeles för fet.

Konstaterar nu såhär i efterhand att det kanske inte gick så jättebra. Den starka såsen krävde liiiis. Gick vidare till Seven Eleven köpte en yoghurt glass. Efter det var det dags att bege sig till Risotada då klant Ali hade slarvat bort biljetter som vi hade till Magnus Betnér föreställning nästa torsdag.

Såg totalt 3 som jag kände under min stads tur och ytterliggare tre på vagnen hem. Hemma igen så slaggade jag igen, denna gång ännu längre. Totalt ca en timme. Styrdes sedan av en osynlig kraft till jordnöttsmörs burken som jag tömde tillsammans med fullkornsknäckebröd, kaffe och mellanmjölk.


Det var min fredag! Hur har din varit?


Dagens låt: Pop Bottles (Lil Wayne feat Birdman)
Väldigt bra låt av min (levande) favoritrappare Lil Wayne att videon sedan innehåller relativt snygga tjejer är självklart bara ett plus i kanten.


Ha en bra fredagskväll/natt och helg!



/Oskar


Kommentarer
Postat av: sara

vilket sorts sömnmedel tar du?

2008-05-16 @ 20:43:55
Postat av: Ozzy Ozkar

Kör på valerina som inte är narkotikaklassat. Förut år jag det betydligt starkare (och receptbelagda) sömnmedel Imovane. Men pga av alla läskiga biverkningar och den stora risken att bli beroende av drogen gjorde att jag slutade.

2008-05-16 @ 21:10:02
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0