Euro Vision

Tja
Sitter på Hi b lektionen nu. Är lite nervös inför psykologi provet eftersom allt annat än MVG vore big fucking FAIL. Hela helgen har jag spenderat med att studera japsar i mitt Hiroshima arbetet så nu är jag ganska trött.
I lördags tog jag tog dock ett break och kollade på eurovision.

Var ju väntat att öststaterna skulle ge varandra poäng hela tiden, säger inte att vi svennar är bättre men vi har inte lika många grannländer som dem tyvärr. Ryssland liksom, fan inte konstigt att de vinner, så många länder som de har ägd. Men men orka gnälla, bäst var nog Grekland tycker jag.

Måste säga att jag skrati?  tade en del när Björn körde sitt race fast såhär i efterhand var det kanske inte så kul.
Eller vad tycker ni?


Dagens låt: Pork and Beans (alla youtube nördars favoritvideo)


Idag ska jag flytta in till min farsas nya lägenhet, så det ska bli kul.
Ha en bra måndag!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Jaa du det lät ju super skoj. Jag har en "tenta" att göra färdigt så fort jag kan så det blir till att sitta med den... ;S

2008-05-26 @ 10:59:12
URL: http://kimza.se
Postat av: Andrea

Eurovision kan ju lika gärna läggas ner tycker jag

2008-05-26 @ 21:54:58
URL: http://andrea1992.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0