Det gick bra på matten!

Gomorgon alla söta läsare!
(och ni andra också såklart!)

Det gick riktigt bra på matteprovet faktiskt! Tror det kan bli ett VG med lite tur!  Nu känns det riktigt skönt att inte ha någon läxa för en gång skull! Så senare ska jag bara mysa med min snygga flickvän som heter Xbox 360!

Men först ska jag bege mig in till stan för att byta min MP3 som är trasig (för andra gången, skit!) och lämna tillbaka lite böcker som jag har lånat på bibloteket. Just det ska hämta senaste nummer av senaste Gamereactor!
Vad ska ni hitta på idag då!

Dagens Låt: Sniper (Remix) Av det Big Easy-E!


Ha en bra torsdag!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Helen

Alltid kul när det går bra....

Grattis

2008-05-08 @ 12:54:46
URL: http://semiginte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0