Betnér, 422 Beware Bitch!

Tjena!
Now i,m back, bitches!

Idag har jag varit på socialen, kan bli aktuellt att bo på ett ungdomskollektiv om min farsa inte får tag på en lägenhet (hoppas dock att han gör det). Idag ska jag och min polare Ali se på Magnus Betnérs föreställning i kluben Risotado på avenyn. För se om jag får rätta honom som jag gjorde förra gången. (Han sa USA presidenter i fel ordning).

Måste plugga spanska och matte eftersom jag har prov i dessa ämnen imorgon. Spanskan har jag relativ koll på men matten! Nej blir nog IG igen men än är det inte kört då jag har har en till chans i augusti och nå upp till G.

Just det! Ska flytta till Ali imorgon. Så nu ska jag göra Biskopsgården osäkert. Först B-sjön sedan K-dala och nu B-Gården! Be back, tommorow!

Dagens låt: Last Werdz (Easy-E) (1993)



Ha det himla sött och gött!





/Oskar

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV :
haha det kan jag förstå! nej jag vet inte om fler kallar emma det men jag gör det, mys mys :)aaa fan det haru rätt i ! så nått bra har han ju gjort, haha för tupac är ju bäst, eller hans texter betyder fan ngt , inte så ofta nu i hiphop att låtarna har ngn slags betydelse. :) old school !

fan va roligt! han är ju bäst mange asså. skulle med vilja se han ! shit du får berätta hur det var sen!
nja idag är jag bara lite trött, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra blir väl att gå ut i solen och softa ! Piiiiz man

2008-05-22 @ 15:02:29
Postat av: amalia

// amalia

2008-05-22 @ 15:03:04
URL: http://badestogontheset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0