Rolig Konversation mellan mig och Kenza Menza!

Tja ett försök att få hennes msn men som misslyckades kanske fatalt : )



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 04:20:28 +0100

.ExternalClass .EC_hmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.EC_hmmessage {font-size:10pt;font-family:Tahoma;}Ey Kenza broschan!

Har du MSN? Vill du vara så snäll och ge mig den isåfall?

/Ditt största fan.


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 09:12:44 +0100

.ExternalClass .EC_hmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.EC_hmmessage {font-size:10pt;font-family:Tahoma;} yo, jag vene. eru tillräckligt gaaangstaaah för mig?

From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 19:11:36 +0100

.ExternalClass .EC_hmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.EC_hmmessage {font-size:10pt;font-family:Tahoma;} Ja e från sveriges stötsa ghetto 415 bergsjön vad tror du broschan?
Jag e fett tung ( men inte tjock). Själv då du är väl typ en brat från Lidningö?

/Gangstan från B-sjön.
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 19:15:16 +0100

Från Kenza:
lidingö?? hallå???? det är stureplan som e top notch! DAH!

From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 22:03:44 +0100

.ExternalClass .EC_hmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.EC_hmmessage {font-size:10pt;font-family:Tahoma;}
Men bläh same shit! Förorten ska det va annars är det bra.
Men seriöst orka spela svårflörtat hit me ditt MSN!
Annars skickar jag mina kuzzar på dej!

Från Kenza:

Jag skickar hela marocko på dig wallah!

Från Mig:
Meh dissa mig då din biaatch!
E det för jag e blatte och sosse?


Från mig:

Tja vet att du kommer dissa mig igen men det är endå värt ett försök!
Undar hur mycket stash du drar in och om jag kan få jobba som din manager.
Behöver ett sommarjobb men ingen vill anställa en blatte som ja :(

P.S Hoppas du inte är moderat som din polare botox blondinbella för isåfall kan du glömma mig!

Dröm sött å ha d Gött!

Detta har jag inte fått något svar på än men mina chanser är väl inte direkt jättestora eller vad säger ni? Alla tips om hur jag kan vinna denna miljonärskans 16-åriga lilla hjärta kan maila mig eller skriva en liten fin kommentar.

Ett tips som leder till nåt belönas självklart med riktigt TUNGA grejer!!! :D

P.S Kenza Mannen: Hoppas du inte tar illa upp för att jag publicerar denna extremt personliga konversation.

/Oskar













Kommentarer
Postat av: Marika Karin Matilda

Svar: Tack för din kommentar! Och lycka till med Kenza! :) Kram från Living LA!

2008-03-29 @ 00:37:55
URL: http://livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0