Niiice Guys and Girls! (Now serious MF shit)

Snyggaste killar

 

5. David Beckham

Klassiker som funkar i alla kläder och väder!

image257

 

4.Gordon Ramsay

En riktig haggins hårding från Scottland!


 

image258

 

3. Magnus Betnér

Snygg och stygg!


 

image259

 

2. Johnny Depp

Killen är lika gammal som min morsa och är ändå råhet!


 

image260

 

1. Christino Ronaldo

Alla små smygbögars (som mig) och tjejers själv största dröm!


image261


 

Nu är det dags för da girls!

5.Kenza

Kalla mig pedofil som tänder på fjortiz småflickor men jag är fan stolt över det! :)

image262



4. Chakrat

En annan söting på blogg.se

image263

 

 

3. Eva Longoria

Snygg som satan även om serien råkar stinka utvättat ollon!


 

image267

 

2. Vida Guerra

Latinos is the shit my Wigga nigga!

image265

1.Helia S

Som lysste upp den annars så fruktansvärd tillvaron på MC!

Vad tycker ni om min smak?

Gör gärna en egen lista över snyggaste Killar och Tjejer!

 

/Oskar


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: En blå gräsmatta? Vad annars? ;OO

2008-03-29 @ 18:34:24
URL: http://mariahh.blogg.se
Postat av: Helena

Sponsrad? Nej vem skulle sponsra mig, hehe!Här är tjejen med jobb och egen inkomst! Ha en bra kväll!

2008-03-29 @ 18:59:10
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Du verkar helt störd:S

2008-03-29 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0