Lite fakta om mig.

Hej jag e gay! (stämmer inte riktigt men det är ju så mysigt att rimma) och heter Oskar . Är en 18-årig kille som bor i en förort till Göteborg som är den näst största staden i Sverige (efter stockholm) men detta visste du redan hoppas jag. Skulle kalla mig lite nördig då jag läser alla sortes tidningar kollar på rapport och håller mig uppdaterad. Detta har resulterat att jag är ganska allmänbildad (skryt!) och blivit lite av en besserwisser (stavning?) som måste rätta alla hela tiden. Detta tror jag är ett stort irritationsmoment för folk i min omgivning och inte minst för min familj som ständigt påpekar att jag har ett nästan sjukligt behov att ha rätt i precis allting och inte slutar debattera förräns de tröttnar och slänger ut mig på gatan eller låser in mig på mitt rum (bor hemma fortfarande ja och planera att göra det tills jag blir 25 eftersom jag är alldeles för omogen för att klara av att sköta ett hushåll just nu).

Är förövrigt sämst på att passa tider. Brukar t.e.x. tänka på att göra mig i ordning när jag egentligen ska vara klar för att gå. Sedan suger jag på att stänga av plattor vilket har resulterat att jag har sabbat mängder av saker som jag har lagt på plattan. Våran vattenkokare t.e.x. som jag klantig som jag var la på en varm platta. Denna är av plast och smälte såklart sönder hela plattan. Den gick dock att rädda men det gjorde tyvärr inte vattenkokaren.

Är även väldig barnslig för min ålder men vad fan man ska vara barn så länge man kan :)
Är också ganska kort ca 170 cm och ungefär lika klen som en 7-åring.

Jag är intresserad i nästan allting men huvudintreserande får jag nog säga är: Tv, filmer,musik,psykiska sjukdomar (lider själv av insomnia som gör att jag måste ta alkohol eller sömnmedel för att somna) Detta är självklart mycket jobbigt då jag inte minns när jag senast sov mer än 3 timmar utan att ta någon drog. Brukar pga av detta sitta uppe hela natten och titta på filmer, spela Xbox Live och lyssna på Musik.

En annan konstig egenskap (eller vad man kan nu ska kalla det) är att jag dels kommer ihåg precis alla datum jag någonsin har hört (glömmer därför aldrig av när någon fyller år) och dels kan svara exakt vilken veckodag det är vilket datum som helst 2008-2009. Skumt tycker du. Du det tycker faktiskt jag med.

Är även intresserad av att gå och i naturen (lite nördigt kanske men väldigt skönt för att rensa tankarna). Sen gillar jag att laga mat vilket har resulterat i att jag står för middan nästan varje dag hemma. Gillar även att styrketräna (måste få lite mer muskler får att våga visa mig på stranden i sommar) Slutligen så älskar jag Jordnötssmör och då menar jag verkligen ÄLSKAR! Kan tömma en hel burk på 2-3 dar (och då är jag i dålig form). Visst nu kryddar jag lite men på en vecka är absolut ingen underdrift. Då jag intar denna hundbajsbrunna drog ( som är så beroendeframkallande att den borde narkotikaklasas bli receptbelagd och förses med en röd triangel på apoteket) ca 3-4 gånger per dag. 

Dos varierar från ca 50-100 gram. Pris på gatan: ca 25 spänn vilket gör det till en relativt billig drog om man jämnför med t.e.x. amfetamin, kokain och herion.

image56
Jordnötter i naturlig form

image57
Jordnötsmör blandad med Glass



Hoppas att du har lärt känna mig lite bättre nu!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Pfk456

Måste hålla med om att jordnöttsmör är riktigt gott

2008-04-11 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0