Jag vet tydligen för mycket för mitt eget bästa!

Blev idag tillsagd av min psykologi lärare att jag pratar för mycket på lektionen. Trodde det var meningen att man skulle vara aktiv på lektionerna men inte då. Några tjejer i min klass hade tydligen lipad hos fröken. Jävla fegisar förresten! Ta det med mig personligen istället för att gå via fröken.

Tja vad ska man säga bara för att inte råkar vara en MSN bög som spenderar lektionstiden med meningslösa samtal med kompisar som man ska träffa en kvart senare. Vill inte leka "Smart ass" och tro att jag är bättre en andra utan är bara jävligt intresserad av psykologi och tycker självklart att det är kul att disskutera det.

/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0