Dagens käk! Grädde i Kaffet och på våfflan! (Komplett med Recension)

Japp blev äntligen våfflor. Jag envisades med att stoppa in hallon i smeten på äkta jänkar manér. Detta visade sig vara ett stort misslyckande eftersom de fastnade i våffeljärnet och brände!

Nåväl Morsan kom på den smarta idén att peta ur alla bär ur smeten och vips så blev det cancer fria Våfflor!

Kom på den lyssande idén att göra som Homer Simpson och ha grädde i kaffet (eller smör kanske han har förresten).
Nu kommer recensionerna:

Våfflor:

image268

Grafik: 4/5 Riktigt fina när det brända var borta!
Kontroll: 3/5 Lite svåra att dela faktiskt! Detta drog ner betyget lite.
Hållbarhet: Svårt att bedöma detta då det beror på hur många man äter. Åt själv fyra så hållbarheten för mig är väl kanske 3/5 eftersom det tog ca 15 min att äta upp dem.

Smakupplevelse: 4/5 "Riktiga goda men pannkakor är snäppet vassare faktiskt"

Grädd Kaffet!

image269


Grafik: 4/5 Fint litet snötäcke bildades på ytan!
Kontroll:5/5 Gick lätt att dricka
Hållbarhet: 4/5 Höll längre en vanligt kaffe eftersom grädden gjorde den mäktigare!

Smakupplevelse
Betyg 2/5 " Lite onödigt eftersom man inte kunde urskilja gräddsmaken"
Detta kunde lika gärna vara röd mjölk och ska man bli fet ska man bli det på rätt sätt! Som jag brukar säga när jag äter Pringles!

Vad är ni ätit för kul idag (29/3) då?

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Annelie

Svar: aa verkligen! Jag har ingen aning! Dock har jag kommit med på mest aktiva listan så jag antar att det är därför :P

Hm idag har jag ätit chipslåda ;)

2008-03-30 @ 00:00:29
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0