Vann på pokern igår kväll!

Yesss!

Gick 10 spänn + idag på pokern!
Inte så mycket med det räcker iallafall till ett stimorol paket!

Har haft en mycket trevlig dag idag! (läs igår) Först drog jag min bror och min farsas polare hem till min farsa sedan snackade vi ett tag för att efter ca 30 min ringa till den lokala Thairesturangen för lite glutamat besprutat käk! Är ju jordnötsberoende så jag valde en rätt med jordnöttsolja, jordnötter ,nudlar, kyckling ,ägg och grönsaker som wokades! Jävligt gott var det!

Sedan var det dags för efterätt som var Chili och pistasch Choklad och kaffe svart såklart! (once you get black you never go back!) Efter att måltiden avslutades så var det dags för lite hederlig Texas Hold'em. I första omgången vann min farsas polare som är n00b som sagt! Sen häståt jag chips och blev kallad för tjockis! Men man kan ju inte hjälpa att jag har aptit som en varg!

I andra vann jag!!! Vi hann dock inte spela mer då jag ska upp till spanskan imorgon. Påvägen hem stödde vi på tv misslyckade alkisar i 23-årsåldern.Fick en cigarett och de tog fram en väska som de påstod var GHB. Vid en närmare inspektion så märkte jag att det bara var vanligt vatten.

Spårvagnen var 20 min försenat! Men tillslut kom fyran som vi åkte till Gamlestanstorget för att sedan byta till 7:an.På spårvagnen diskuterade jag och min farsas kompis schizofreni och psykoser. Väldigt intressant!

Frus som en lite gris då det var ca 5-7 grader ute och jag hade shorts men nu sitter jag hemma och myser. Ska slösurfa lite och sen spraka igång den gamla trotjänare Playstation 2 får lite ”gang bang” i form av GTA!


Gonatt på er min små söta guzzar och kuzzar!



/Oskar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0