Insomnia 6 # Jag har knarkat tyngre grejer än Amfetamin!

Tja Benzo Man här!

Tydligen ska sömnmedlet Imovane vara starkare än Amfetamin!

Klass I = T.ex Heroin, Cannabis & LSD. Droger som inte har någon medicinsk användning.
Klass II = T.ex Morfin, Amfetamin & Fentanyl. Starka droger som har medicinsk användning.
Klass III = T.ex Kodein & Dextropropoxyfen. Lättare droger för medicinsk användning.
Klass IV = T.ex Diazepam, Alprazolam & Buprenorfin. Lättare droger för medicinsk användning.
Klass V = T.ex Zopiklon & Zolpidem.(Imovane, Stilnoct, Zonata och andra tyngre narkotikaklassade receptbelagda "Bensodiazepiner" (Ångestdämpande medel)

Tja detta hade jag ingen aning om alls. Fan ett under att jag inte dog när jag tömde en karta (8 tabletter) me ca 1 liter Vodka!

Knäppa saker jag gjort under ett benzo rus:

- Ställt in två Coca-Cola Burkar i frysen som jag sedan glömt bort för att sedan upptäcka att de sprängdes under natten.

- Glömt bort vad jag sagt och gjort.

- Fått tefatspupiller.

- Fått ångest utan anledning.

- Hallucinerat och fått Vanföreställningar samt drabbats av Paranoia och förföljsemani.

Inga kul saker som finns på närmsta apotek!

image272

/Oskar


Kommentarer
Postat av: Alfahanna

Nej, drogerna apoteket säljer är ofta långt farligare än de illegala.

2008-04-01 @ 14:12:52
URL: http://alfahanna.blogg.se
Postat av: RexM

...och som dessutom har värre biverkningar än de illegala (i de fall där den svarta marknaden inte pumpat drogen full med bildäck, kamelbajs eller annat gift).

2008-04-02 @ 08:27:33
Postat av: The Gangsta from da MF GBG!

Urk fan vad äckligt!
Never ever more benzo in my meth mouth man!

2008-04-02 @ 12:55:07
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Fjortis??



Imovane är ingen Benso.. Vakna upp lite..

2009-11-27 @ 21:21:20
Postat av: Anna

Fast var finns logiken i den där grupperingen? Jag menar.. för det första brukar väl heroin klassas som en av de tyngsta drogerna? Eftersom man inte bara blir beroende av det psykiskt utan även fysiskt. Och hur kan en sån drog ens ligga i samma grupp som Cannabis? Dvs den drogen som skadar människor mindre än alkohol, enligt vetenskapliga undersökningar etc etc. Stora pupiller får man inte heller av benso, det kan jag garantera dig. Du måste ha fått i dig något annat. Och hur är det ens möjligt att få ångest under ett bensorus?

2010-10-12 @ 19:30:14
Postat av: hel tids sprutnarkoman

din jävla pajas, kan du ej läsa av listan eller. imovane är den minst "farliga" och som anna sa så har du inte fått tefatspupiller för det får du av främst MDMD och liknande seretonerga droger men även amfetamin..

2011-08-24 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0