Spyfärdig hos mina morföräldrar!

Gokväll
Sitter proppmät framför datorn med min kusin Jakob. Vi har nämligen ätit en brakmiddag bestående av ett kilo kycklingsallad dränkt i en liter currysås. Till efterätt blev det ungefär ett halvt kilo naturgodis. Så nu är man spyfärdig milt uttryckt!

Tidigare idag har vi installerat Xbox 360:n och lirade lite GTA IV och Pacman. Sen blir det körslaget eftersom gammel folket får bestämma! :( Vi tänkte dock se Talented Mr Ripley och senare en utav världens bästa tv-serier Six Feet Under. Just det! Värt att nämnas att vi gick i 2 mil för att handla också. (Earn some fucking Respect!).

Vi har ni små guzzar gjord en sån här varm dag då?

Dagens låt: En skön remix med Easy muddaphukking E, Tupac och The Game.



Ha en bra lördag och som jag brukar säga inget krök bara fett med pök!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: carita

Det låter bra =) Då kikar jag förbi senare =P

2008-05-10 @ 19:53:06
URL: http://linncarita.blogg.se
Postat av: Shoolia (:

oooh, GTA IV ska jag köpa mej snart minsann :R
nej, ikväll blir en lugn kväll faktiskt (:
självdå? :)

2008-05-10 @ 20:14:43
URL: http://juliaasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0