Nationella i Engelska B

Tja!
Har haft nationella i engelska B nu på morgonen i hör och läsförståelse. Tror det gick ganska bra (förhoppningsvis bättre än det gick på matten). Satsar på MVG så hoppas självklart få det. Igår gjorde jag inget särskild. Gick till Mölndal centrum för att inhandla sömntabletter sen handlade jag en hel del på Ica Maxi.

Min farsa ska flytta till Hisingen så det var tänkt att han skulle titta på en lägenhet men det blev inte av då den sega ägaren inte ringde. Får hoppas att han kan få den. Hyran var billig och gick på 2000-2500 så då har han förmodligen råd med bredband. Har slutat nu och är helt ledig imorgon så jag är ganska så glad nu.

Imorgon ska jag hem till the Drog Valley men tyvärr bara för en dag då jag sedan är tvungen att dra till min mormor och morfar igen som förra helgen. Min kuzze har tyvärr fotbollstunering så han kan nog inte komma. Inget 360 då med andra ord! :( Ska träffa min irakiska kompis Ali på stan imorgon också, blir ching chong mat förmodligen.  

Hade faktiskt 46 läsare igår i inte 10. Så det är väl bara en reducering med 80 procent! Men som sagt när jag får flytta hem igen (om jag någonsin får det) eller flyttar hemifrån då ska jag komma tillbaka!

Dagens Låt: Straight Outta Compton - NWA



Ha en bra torsdag!

/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0