Jag har badat i havet idag! (Earn som MF Respect!)

Tja å gokväll!


Har som ni sett inte uppdaterat bloggen idag. Detta beror på att jag inte har hunnit då vi har varit vid havet i Frölunda och badat! Morsan fegade så klart ur men jag och brorsan badade!Var uppskattningsvis 10-12 grader i vattnet så det var inte så farligt!Badade i oktober förra året och det var mycket kallaste både på land och i vattnet då!
Ska snart äta "Chili Con Quorn". En maträtt som jag kommit på helt själv!

Recept
- Quornfärs
- En Heinz baked beans i tomatsås bruk
- Chilipulver
- Lök
- Röd Paprika


Så lätt är det! Gott blir det också, lätt värt att testa om du inte prompt måste förstöra jorden genom att äta kött!

 

Just det! Var en anonym "relativt känd bloggare" som kommenterade mitt förra inlägg:
Hej! Det är en relativt känd bloggare här, jag säger inte vem jag är, men jag vill ge dig ett tips.
"Ta bort annonserna, det ser förjävligt ut.
Och fixa en design till bloggen.
Då kan det bli något bra av det här! :)"

 

Vill bara säga att det är svårt att tro på detta eftersom det händer att anonym kommenterar och utgår för att vara någon annan. Om ni minns så lurade de mig att kenza skulle stämma mig! Men maila mig: [email protected] så vet jag att du inte snacka BS!
(Kommer självklart inte att röja din identitet).


Ha en himla go och gla chokla kväll!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ojojoj! va det varmt? jag känner jag är lite efter på badfronten i år. icke bra

2008-05-04 @ 22:21:55
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Maksim

Bah, jag badade för 2 veckor sen Oskar! Dock i utomhusswimmingpool men varmt var det inte; typ 6 grader...
Kan ifs inte klassas som "bada" då jag, så fort jag hoppade i, fick en chock och försökte simma en längd för att sedan slänga mig ur den och ligga och sprattla som en fisk intill poolkanten.

2008-05-06 @ 12:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0