Fakta om mig!

Tjenis penis!
Jag har hungrig på svin och sitter och väntar på min plugghäst kompis.
så nu tänkte jag underhålla mig och er med att besvara lite frågor!

Namn: Oskar
Ålder: 18
Bor: Göteborg
Skola: Andra året på kunskapsgymnasiet i Gårda
Favoritämne: Psykologi
Drömyrke: Psykolog
Gillar: Jordnötssmör, TV-spel, blogga, TV, musik och Film
Ogillar: Personer som inte fattar ironi, tykna, fega och svennar som snackar blatte språk för att de tror att de är tuffa!, läxor, tvång,
Favoritland: Sverige och Japan
Favoritmat: Falafel
Favoritläsk: Pepsi
Favoritsnacks: Lantchips och Nötter.
Favoritpålägg: Jordnöttsmör (äter bara det på mackan)
Favoritfilm: Gökboet
Favoritartist: Easy-E
Favoritalbum: Straight Outto Compton (NWA,1988)
Favoritlåt: Real Muthhaphukking "G" (Easy-E, 1993)
Favorit Tv-spel: GTA IV
Favoritkonsoll: Xbox 360
Favoritspelföretag: Nintendo
Idol: Gordon Ramsay
Person jag vill vara: Super Mario
Person jag ser upp till: Janne Josefson
Drömresemål: New York i USA eller Tokyo Japan.
Politisk ideologi: Socialdemokrat och miljöpartist
Drog jag skulle vilja testa: LSD eller Metylamfetamin "Crystal Meth" som jänkarna säger.
Snyggaste Tjej: Vida Guerra
Snyggatse Kille: Christino Ronaldo
Dummaste sak jag har gjort: Snattat ett dyrt Tv-spel på åhléns 2005
Bästa sak jag gjort: Tagit Zoloft och slutat knarka
Längtar till: Sommarlov och fotbolls EM!

Varför skriver du så mycket om knark din lila pundare?!!!
Är absolut ingen pundare. Skriver om knark eftersom jag tycker det är ett väldigt intressant ämne. Är som bekant intesserad av psykologi vilket knatk ingår i. Så kalla mig inte pundare, är absolut ingen nowadays!




/Oskar

Kommentarer
Postat av: Wayne Rooney

Cristiano Ronaldo ska det vara :D

2008-05-06 @ 22:21:32
Postat av: milla

Du verkar vara lika tv-spelsnördig som jag. Hihi.

2008-05-06 @ 23:38:06
URL: http://stromblads.blogg.se
Postat av: Anonym

:| vida guerra e galet ful

2008-05-07 @ 09:36:30
Postat av: Ozzy Ozkar

Cristiano Ronaldo ska det vara :D
Sorry Wayne!

:| vida guerra e galet ful
Smaken e som baken! :)

2008-05-07 @ 11:29:39
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0