Den tjugosjunde maj tvåtusenåtta.

Tja!
Är trött dom fan, somna fem igår. Kliade på hela kroppen, tog en dusch, kliade ändå. Fick peppra i mig några sleeping pills, men hade inte tillräcklig dos kvar för att däcka tyvärr.

Ska nog inhandla nya idag men de är så jävla dyra, måste försöka sluta med dem men man blir galen om man inte kan sova. Nu sitter jag på svenska lektionen och bloggar, ska stanna kvar i skolan till klockan fem och göra en klart ett arbete om kloning som jag ska redovisa imorgon.

Just det har gjort ett psykologi prov som var relativt lätt, gjorde även klart Hiroshima arbetet igår som totalt blev 9 sidor. Idag gjorde jag en redovisning om Easy-E på stapplande svengelska istället för engelska, men man kan ju inte ligga på topp hela tiden.

Efter skolan ska jag träffa Ali och kanske äta nåt, varken hinner eller orkar laga mat idag. Såg ni programmet High Caparall igår? Det gjorde jag iallafall, var väldigt underhållande på ett tragiskt ett att se en öppenbart hög eller hjärnskadad (eller både och) Mike Tyson. Filip och Fredrik slet som djur för att fixa ihop en intressant interjuv medan Tyson mest verkade vilja att de drog därifrån omedelbart.

Dagens låt: Still Dre (Dr Dre feat Snoop Dogg) (1999)

En utav världens bästa låtar. Enjoy!


Ha en bra tisdag!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Andrea

jadu. nu är det ju inte så mkt kvar av dagen men ja spelade tennis med några kompisar idag. de hade aldrig spelat förrut så det var inte så seriöst men kul iallafall. .Gjorde du något kul ?

2008-05-27 @ 20:22:19
URL: http://andrea1992.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0