Den tjugoåttonde maj tvåtusenåtta.

Hej och Godförmiddag!
Igår var jag som sagt på stan. Var hungrig som en gris. Tänkte först äta kycklingsallad men den enda salladsbaren som var öppen hade ingen kyckling. Så jag tänkte äta Falafel istället, alldeles innan jag kom fram hann dock vagnen stänga så det fick bli ching chong mat istället. 

Sen åkte jag hem och var tvungen att åka till Frölunda torg för att köpa Pepsi. Hemma igen så pluggade jag en timme och såg sedan på Josef Fritzl dokumentären på ettan. Väldigt intressant och hemsk på samma gång. Blev mycket imponerad över hur stor källaren var och förundrat över hur knäppt österikiskt lagsystem var (killen riskerar endast 15år!!!, vilket är 9 år mindre än den tid han stängde in dem). T.o.m. vi som är kända för att vara snälla skulle gett honon ett högre straff. 

Idag har jag haft en redovisning om kloning, så gick hyfsat. Nu börjar man dock se ett slut på all jävla skol skit. Bara en vecka kvar innan helvetet är över. Idag blir det dock att plugga Filosofi och göra klart två gamla uppgifter. Ser verkligen fram tills imorgon då min kuzze som jag inte sett på ett halvår tar studenten.

Dagens låt: Fuck Compton (Tim Dog, 1991)
En diss mot Easy-E, NWA och hela Compton. Denna låt skapade den välkända East/West Coast fejden.
http://www.youtube.com/watch?v=AUoGFU7VnMM&feature=related  

Dagens låt 2; Compton's Most Wanted - Growin' Up In The Hood (UNCENSORED)



Ha det himla gött idag!


/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0