Den 09/05 2008!

Gokväll!
Dagen började med lite spanish där jag ville diskutera Chiles klimat, men det ville tyvärr inte läraren :(
Sedan gick jag och en tjejkompis till stan, jag bjud henne på en yoghurt glass och sen gick vi till Team Sportia för att jag skulle kolla hur det blir med sommarjobbet som jag har sökt där. The Boos var dock inte där tyvärr!


Gick förbi min gamla Mcdonald's restaurang (vilket jag gör varje gång jag är på stan) för att se om den enda tjejen
 jag någonsin varit kär i jobbade. Men nej då inte den här gången heller :....( (jag är mobbad du behöver inte säga nåt!) Sen åkte jag hem och slaggade lite i ca 30 min, för att sedan gå upp och läsa GP på balkongen med bar överkropp. Hade tyvärr inte tillräckligt med magmuskler, synd nu när beach 2008 närmar sig med stormsteg!


Efter det begav jag mig ut på en liten promenad i det natursköna Bergsjön. Norra Bergsjön (Galliles Gata) kan man ju säga vad man vill om men södra (Komettorget)
är faktiskt riktigt fint. Kanske ska flytta dit sen, för på grund av förortens rykte så lär ju hyrorna vara mycket låga.


Mina polare som bor på Galliles Gata betalar t.ex. 2500 kr i månaden! (Tror vi betalar det dubbla för den vi har nu) Efter min lilla promenad tog jag vagnen hem till K-dala. Så nu har jag käkade två kardemumma bullar med mjölk och en liter kaffe till efterätt som jag fortfarnde pimplar på.

Själv vad har ni gjort idag då?



Dagens låt måste bli denna eftersom jag helt fått den på hjärnan!
Sexy Can I av RayJ



/Oskar

Kommentarer
Postat av: malin

Idag har jag varit i skolan och i Vällingby! :)

2008-05-09 @ 20:52:18
URL: http://www.malzzis.blogg,se
Postat av: Rebecka

Tjo, jag har typ bara jobbat idag inte mycke mer. hur kan man kolla upp vem nån är via ip-nummret då?

2008-05-09 @ 21:25:19
URL: http://rebudka.blogg.se
Postat av: Kim Ekholm

Haha. Eva bryr sig mer om pengar;)

2008-05-09 @ 21:34:31
URL: http://kimza.se
Postat av: Rebecka

jo men jag undrar vart man kan kolla vem som äger ip-adressen?

2008-05-09 @ 21:35:54
URL: http://rebudka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0