Chili Con Quorn y Oreo,chips y popcorn!

Back to the computer!
Ätit en riktigt god middag (earn some more fucking respect!)
Till efterrätt var det vitchoklad med jordnötter och sen ska jag ätar, Oreo Kako Chips och Popcorn (slå det Elin!).
Allt för att fira av den sista dagen på "lovet"


Ska titta på det där saningsprogrammet på femman som jag spelade in! Har en filosofi läxa som jag tänkte göra klart också. Den ska skickas till läraren idag kl 00.00 men tror inte det göt nåt om den kommer in 05.00 imorgon istället! Har satt i spel att lämna in tidigast på dan av alla så att mitt arbete ligger längst upp när läraren checkar sin mail vid 08.00 imorgon. Fem borde väl räcka, eller vad tror ni?


Såg Scarface för tredje gången igår. Riktigt bra film för jag säga! Speciellt slutet är otroligt starkt och sorgligt!

Dagens (eller nattens rättare sagt) låt!
Make it Rain (Fat Joe feat Lil Wayne)



Bild på dagens dinner! Chili con Quorn(färs)!

image516
Gott eller gott?

Har inte skrivit så mycket om knark på det senaste som kanske märkt!
Detta skäms jag självklart och med all rätt för otroligt mycket för. Därför har ni mitt ord på att det kommer mer om detta oerhört intressanta ämne i framtiden. Främst äldre läsare har hört av sig och klagat!

They want to read about the stash and hasch not the motherfucking cash!

Have a nice evening!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: fröken elin

inte illa inte illa!:D haha!

aaa ok förstår att det inte var så varmt och mysigt då. jag ska nog börja med att bada i sjön!

2008-05-04 @ 23:00:28
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: fröken elin

jaa ingen aning. någon närliggande:D
nej det är ju varmare i sjöar. eftersom dom är mindre än havet så värms dom upp lättare 8)

2008-05-04 @ 23:31:39
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: fröken elin

jahaja 8) nää jag badar på lite olika ställen. helt på något avskilt ställe gillar inte att trängas när jag ska bada!

haha jag vet att det är svåra ledtrådar. det är det som är meningen sen blir det enkelt!

2008-05-05 @ 01:22:19
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0