Snart påsklov!

God Morgon, förmiddag, eftermiddag eller natt beroende på hur man ser på saken.
Endast sovit fyra timmar (som vanligt) men har pigg och på bra humör. Anledningen kan vara att det snart är påsklov (innebär en massa godis :) Dessutom gick det väldigt bra på Psykologi provet eftersom detta är mitt absoluta favoritämne skulle kunna tänka mig att gå i min farsas fotspår och jobba med psykiskt sjuka (som mig själv).

En annan rolig sak är att jag och min bror ska gå och se en utav sveriges absolut främsta komiker: Magnus Betnér imorgon. Live, on the spot! Det blir kul! Hoppas kunna ta ett snack med kungen efteråt.
Så ska ni göra något särskild på påsklovet?
Hade varit fett kul med en fest för alla bloggare (synd att sverige är så avlångt!)

Ha en bra da!

/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0